משפחת הומפיק !פירוט שירותים לבעלי נכסים!

משפחת הומפיק  !פירוט שירותים לבעלי נכסים!

Homepic – הומפיק נכסים 



 מספקת שירותי ניהול נכסים לבניינים ודירות באזור הצפון הישן של תל-אביב. באמצעות השימוש בשיטות ניהול מתקדמות, אנו מתאימים את ערך הנכסים ביחס לשוק . הניסיון שלנו כמנהלים של דירות ומבנים למגורים הפך אותנו למומחים בניהול של נכסים להשכרה בצפון הישן של ת"א



שירותי ניהול נכסים כוללים:

  • תחזוקת נכסים
  • תחזוקת דירות והגדלת ערך הנכס
  • השכרת דירות
  • שיווק ומכירות (תיווך נדל"ן)
  • ייעוץ משפטי
  • ניהול פיננסי
  • בקרת הוצאות
  • גביית שכר דירה
  • החלפת משתמשים מול הרשויות
  • מעקב רבעוני על כל נכס ונכס
  • ניהול תהליך מכירת נכסים
  • ייעוץ כללי


ניהול נכסים:

אנחנו מתגאים בכך שאנו מעסיקים רק אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים בנכסים שמנוהלים על ידינו. לפיכך, Homepic מגייסת ומפקחת על צוותי התחזוקה של בניינים. מנהלי הנכסים שלנו מפקחים על עובדי הבניין, מייעלים את השירות, ובונים איתם קשרים לטווח הארוך. בהתאם לפילוסופיית הניהול המשולבת שלנו אנו מקיימים פגישות באופן קבוע, נוקטים בגישה פרואקטיבית על ידי ניתוח כללי של הפורטפוליו שלנו, ומתעדכנים במגמות השוק המשתנות ובחוקים ובתקנות חדשים.  מבקרים בנכסים שלהם בקביעות במטרה לטפל בכל סוגיה שמתעוררת, כולל פרויקטים של שיפוץ וחידוש. החברה מוכנה לעבוד עם מנהלים כדי לפתור כל בעיה שמתעוררת. אנו מכבדים את ההערות ודעתם של הלקוחות שלנו, ואנו מזמינים אותם לספק לנו משוב בכל הזדמנות.

ב- Homepic המטרה שלנו היא ליצור קשרים ארוכי טווח עם כל לקוח. Homepic בוחנת דרכים להפיכתה של כל השקעה, גדולה כקטנה, לרווחית בשביל המשקיע.

וכמובן במידת הצורך, נספק למשקיעים שירותי ניהול והשכרה.



ייעוץ משפטי:

משרדנו פועל באופן שוטף מול משרדי עו"ד המתמחים במקרקעין. כלקוחותינו תוכלו להנות מיעוץ משפטי כחלק מהשרות שאנו מציעים ולקבל יצוג בעריכת חוזים.



ניהול פיננסי:

המשרד שלנו זמין לקבל תשלומי שכר דירה ישירות מהדיירים שלנו. אנו מבינים שתשלום סדיר של שכר דירה הוא הכרחי לתפעול יעיל של דירות ובניינים. Homepic פועלת על פי כל החוקים והתקנות כדי להבטיח שזכויות הדיירים שלנו נשמרות, במטרה לבנות אמון וקשרים  בינינו. קיימת אצלנו במערכת במחלקת חידוש החוזים שלנו התראה של 60 יום לפני תום תקופת השכירות לוודא שאכן השוכר מעונין לממש  את האופציה הנתונה במידה ואכן קיימת אופציה , כמו כן הומפיק נכסים מבטיחה שחוזי השכירות מחודשים וששכר הדירה נגבה בזמן. הדיווח החודשי שלנו כולל דוחות פיננסיים, קבלות ותשלומים, פרטי גבייה, תשלומים במזומן, תשלומים לספקים ומחויבויות משפטיות, והודעות לדיירים. הדוח הפיננסי מעריך את המצב הפיננסי של הנכסים וכולל המלצות ללקוחות שלנו על הפחתת עלויות ומקסום פוטנציאל הרווח.



בקרת הוצאות:

קבלת הצעות מחיר שונות לתיקונים ולשיפוצים, לרכישת ציוד, להסדרת חוזי מעליות, לחימום, למערכות אוורור ומיזוג אוויר, למים, לגז ולהדברה. אחד היתרונות של הצטרפות לפורטפוליו הדירות והבניינים שלנו הוא היכולת לנצל את המחירים התחרותיים שאנו מקבלים מספקים בזכות ההיקף הרחב של ההזמנות שלנו. המומחיות שלנו בשיווק ובניהול של נכסים מסחריים ונכסי מגורים הפכה נכסים מלא מניבים לנכסים מניבים בתפוסה מלאה לטווח ארוך .



לסיכום, אחרי שני עשורים של ניסיון בניהול מאות נכסים באזור הצפון הישן של תל-אביב, הומפיק נכסים יודעת שבתהליך בחירת וניהול הנכס היא מספקת שירות קודם כל לאנשים עם חלום. והמטרה שלנו – היא לגרום לחלום הזה להפוך למציאות. לנו יש את הכלים, כדי שלך יהיה את השקט.